ABONNER – ENKELT OG BEKVEMT


Vi forstår at det finnes bedre ting å bruke tiden sin på enn å handle barberblader og tannbørstehoder. Gjennom å abonnere, risikerer du ikke at du plutselig står uten skarpe barberblader og nye tannbørstehoder. Bestillingen vil bli levert automatisk og bekvemt til deg i henhold til månedsintervallene du har valgt. Abonnementet er aktivt til du velger å endre, pause eller avslutte det.

Valgfritt leveranseintervall (1-6 måneder). Ingen bindingstid. Ingen oppsigelsestid. Ingen skjulte avgifter. Ingen vilkår som er vanskelige å forstå.

Start – Endre – Pause – Reaktiver abonnementet når du selv bestemmer.

Hvordan starter jeg et abonnement?

1. Velg det produktet du ønsker å abonnere på.
2. Velg antall produkter i nedtrekkslisten.
3. Velg leveringsintervall i nedtrekkslisten. (1-6 måneder)
4. Klikk på «Start abonnement».
5. Gå til kassen og gjennomfør betalingen.

Hvordan betaler jeg for abonnementet?

Betaling skjer med kort eller mot faktura i Klarna Checkout. Når betalingen er bekreftet, er abonnementet aktivt og bestillingen blir ekspedert.

Kan jeg be om endringer i abonnementet? Ja, du kan for eksempel gjøre følgende:

- Hoppa over en levering.
- Endre intervall.
- Endre modell på produktet.
- Sette abonnementet på pause.
- Aktivere abonnementet.
- Bestille en ekstralevering med det samme.

Dette gjøres ved å kontakte oss på kundtjanst[at].bladebox.se med en forespørsel. Når vi har mottatt forespørselen, vil vi kontakte deg og avvente bekreftelse fra deg. Det skjer ingen justeringer før vi mottar et svar fra deg, og abonnementet fortsetter som før fram til dette. Merk at det vil ta minst 48 timer innen neste leveringsdato før en eventuell endring rekker å tre i kraft. Dersom endringen skjer mindre enn 48 timer før denne datoen, vil den ikke iverksettes før neste levering.

Hva skjer hvis betalingen ikke kan gjennomføres?

Kort

Hvis du startet abonnementet med kort som betalingsmåte, men betalingen ikke ble gjennomført fordi f.eks. kortet er utløpt, sperret eller stengt, opprettes det en faktura via Klarna.

Klarna-faktura/-konto

Hvis du startet abonnementet med Klarna Faktura som betalingsmåte og betalingen ikke ble gjennomført, vil vi kontakte deg.

Kan prisen på abonnementet mitt bli endret?

Vi bestreber oss på å holde prisene våre attraktive. Uansett kan vi komme til å måtte justere prisene på gjeldende abonnementer på grunn av prisendringer fra leverandører, valutasvingninger og andre faktorer. Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten forvarsel. Prisen du betaler som abonnent er den prisen som framgår av bestillingsbekreftelsen.

Hva skjer om produktet utgår eller ikke lenger produseres?

Vi vil kontakte deg og foreslå, i samråd med deg, et alternativt produkt.

Logg inn